Friday, January 7, 2011

kurang kasih sayang

sapa cakap blog ni bosan angkat tangan.... jangan risau aku yang pertama akan angkat....

kalau korang cakap....
lia ni macam kurang kasih sayang.. aku setuju!
lia ni bosan gila... yup tepat!!
lia ni syok sndiri macam orang nak sangat tahu pasal hidup dia.... dah tu kat mana lagi aku nak syok sendiri... ahhahaha
blog ni tak de info pengtahuan am... yup sebab writer dia otak kosong...

aku cuma mahu meluahkan apa yang terbuku.... kalau aku cakap aku pemalu seorang makhluk pun tak kan percaya tapi tu lah hakikatnya... tak de tempat mengadu.. so merepek la kat situ.. kalau jumpa aku kat luar sila JANGAN aku ulang JANGAN ungkit ataupun tanya tentang apa sahaja yang aku mengarut kat sini... aku tak kan jawab melainkan bagi senyuman paling tak menawan.. boleh text boleh komen boleh tinggal mesej kat facebook.hhohohho

ok mengarut lagi.. sebenarnya hormon tak stabil memikirkan kerja yang menekan.sekian.

No comments:

Post a Comment