Friday, January 7, 2011

bagaikan matahari

saya nak share lagu ni... sila dengar dan hayati... nak sangat kalau ada orang boleh dedicatekan lagu ni kat saya

ini lirik dia

"Pastikan ada cahaya
lihat nun di hujung sana
ini bukan mimipi
yang ku bikin sendiri
kongsikan dukamu bersama
luahkan dalam pelukan
sepi kan pergi selamanya pergi bersama tangisan
ini bukan mimipi yang ku bikin sendiri
tamat sudah zaman sepimu biarku temani
usah gentar ku kan jadi temanmu sampai mati
jadikan senyummu cahaya suci yang kan menerangi hidupku
bagaikan matahari"

fokus pada lirik wana merah... saya sangat suka baris-baris ayat tu...
kawan-kawan, saya dedicatekan lagu ni untuk setiap seorang dari anda... kalau awak perlukan seseorang.. ingatlah saya selalu ada untuk anda =) tapi saya masih menunggu seseorang dedicatekan lagu ni tuk saya...

penat merepek dah.. selamat malam. assalamualaikum

No comments:

Post a Comment