Thursday, January 6, 2011

kAUNselOr

Sementara ada masa ni nak cerita semua benda...

Ni pasal kawan saya... Saya kenal dia lebih kurang 3 tahun lepas masa putus cinta dulu. Dia kawan baik alien.... finally dapat jumpa dia.. sangat happy malam tu.

kenapa excited nak jumpa dia? hmmmmmmm dia macam kaunselor saya... dia banyak bagi ceramah pasal kehidupan pasal study pasal cinta pasal macam2.. saya memang suka dengar walaupun memang kena perli tepat atas hidung setiap masa..... uhuuhuhuh susah nak diterangkan tapi yang penting salah satu impian telah tercapai di tahun baru. saya memang teringin sangt nak jumpa ia..dah 100 kali dah ajak ari tu baru dia setuju =)

oh dan kali ni dia ajar cara nak ke uitm puncak alam. gila.. taubat tak nak pergi dah sana kalau seorang2.. scary wei jalan dia..

untuk mr. kaunselor, saya doakan awak berjaya capai apa yang awak nak =)

No comments:

Post a Comment