Wednesday, June 29, 2011

selepas 6 ialah 7

hellooooooooooo.............

kembali lagi kita dalam rancangan ong ong bak!!!! hahhaha

hari ini 29 jun. bulan enam akan berakhir. lagi satu hari. maknanya aku tak jadi kawin tahun ni. cuba lagi tahun depan =b lalalalallalalala

hmmmm hujung bulan 6... ada sesuatu yang aku tunggu tapi belum keluar. kalau dah nanti aku share.. hmmmm

hujung bulan enam,

selesai menelaah jadual untuk sem baru. aku amik P2. heyp!!! bukan REsit la.. hari tu mana ambil exam. so tak kira resit walaupun pergi kelas untuk kali kedua ok.

jadual saya untuk bulan 7.... sabtu dan ahad akan dipenuhi kelas. ya paper ini kelas memang banyak.aku dah lalu dulu. bila kene barred aku bengang tahap dewa naga. aku sedih tahap macam putus cinta! serius kecewa. jadi kali ini aku mesti pastikan itu tidak berulang lagi...

awak awak awak awak (sebab follower 4 orang je) doakan saya ye.... saya tengok jadual macam nak pengsan.

kelas ini susah. sukatan pelajaran sukar. lecturer je pun bukan sembarangan. sebagai pelajar berpengalaman, aku dapat bayangkan situasi kelas itu. huhuhuhuhu

hujung bulan 6, aku dah berusia 24 tahun. masih sama masih lonely masih begini (ini mengarut)

oh lagi satu benda!!!!!!!!!!!

hujung bulan 6.........

Noh akan menjalani hari-hari terakhir sebagai seorang pemuda bujang. 1 julai dia akan kahwin. begitu juga dengan tomok.. oh aku pasti akan merindui senyuman dan gelak besar dia.. (macam pernah kapel dengan beliau je)

bulan tujuh juga, seorang kawan rapat saya akan bertukar status. gembira untuk dia walaupun aku akan kebosanan dan semakin kelonelian............

ok cukup mengarut. harap-harap dapat cukup kekuatan untuk melalui bulan tujuh dan menikmati hujung bulan enam dengan semaksimanya. tapi esok 30 dan 1 julai... jadual terisi dengan stock take.

tamatlah kisah hujung bulan 6 dan bulan 7 aku. ok bye!!!

1 comment: