Thursday, June 16, 2011

contengan 1

Masa berlalu.... tanpaku menyedari... hahahhaah

sebenarnya nak karang pasal kehidupan masa cuti 2 minggu hari tu tapi tak berkesempatan lagi. cerita pun dah basi agaknya...

aishhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

saya rasa sangat penat sekarang......ada tak alat untuk mengukur keletihan??? huhuhu

itu masa kini. masa depan saya (saya maksudkan julai dan ogas nanti orang KL cakap akan lebih "hectic")

hidup yang bosan. tapi mengikut kepada bloger ini kebosanan mencipta kelainan.. tapi mungkin tidak bagi saya. follow la blog itu. menarik juga.. (apa ntah mengarut aku ni)

maaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~~~~~~~~~~~~~ huhuhuhuhuh penatttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt (tulis t panjang-panjang sebab nabil kata kalau marah tulis arggg lagi panjang g lagi marah la maknanya) ahahhaha

ok bye.

No comments:

Post a Comment