Monday, February 21, 2011

A to da C to da C back to da A

21 February.. result ACCA keluar... hmmmmmmm hari ni aku dok sebok nak tahu result orang..

JEALOUS!

kalau la beberapa bulan dulu kau serius sikit pasal test mesti hari ni pun aku tengah berdebar-debar...tak pe lah.. dah lepas.. itu dah aku ambil sebagai satu pengajaran yang berguna... hehehhe

dengki tengok kawanw dah complete ACCA. antaranya aizat, marina, put,thirah,intan, terbaru izzah dan al.. ada yang tinggal lg 1 atau 2 macam shy, leen...... hmmmmmmmm aku? ada 4 lagi.. panjang lagi masa.. kalau semua satu seating je 2 tahun lagi. kalau repeat? hmmmmmmmmmmm

azam aku satu je.. nak lulus semua paper single seating! tolong doakan ya.. sem ni ambil P1... tengah kelas lagi 2 minggu ada test yang pertama... GOOD LUCK!!!

lastly.. congratulations to all my friends.. kamu semua memang hebat!!! aku dengki tapi aku bangga dengan korang.. korang memang hebat...

tapi aku rasa kau hebat sebab buat part time ... khahkahkhakhkahka ok tu ayat nak sedapkan hati je sebab lambat lagi nak habis..

No comments:

Post a Comment