Monday, February 7, 2011

Notis pembaharuan

Dear Jericho,

lia tengah merenung dan mnatap renewal notice insurans awak ni... jumlah pembayaran di kaunter=RM973.10 + road tax RM90... botak la lia bulan ni sayang oiiiiiiiiiiiiii........ tapi tak pa.. disebabkan lia sayang awak, lia akur dan redha dengan kebotakan yang menimpa...

hari ini baru la saya tau nak renew road tax kena renew insurans.. hahhaha saya tau road tax dah nak mati then budget tuk bayar road tax je.. dan savinf tuk insuran yg akan mati bulan 3.. saya ingatkan bayar asing2.. yeaaaaaaa saya NOOB. sekian.

lagi satu ari ni saya baru tahu CC tu stand for cubic capacity... yea saya NOOB.. hahahah tapi saya tanya trainee saya pun dia tak tau CC stand for apa ok.. bukan saya sorang noob... hahahhaha

tapi kenapa awak sangat mahal en. jericho?? shy cakap saya pakai kereta "mewah".. lawak la... hahhahah tak pe la sayang,, i'll do anything for u... u tak dengar kan i merungut-rungut ni?? i sayang u... hahahaaha please jangan merajuk dengan i ok.. next month i janji i hantar u pergi servis ok.... sila bertahan untuk sebulan ni....

ooooo nanti 15hb saya bercadang nak bercerita tentang kisah cinta saya dan jericho... tunggggggggguuuuuuuuuuuuuu <poyo macam ada orang nak baca>
Nite jericho sayang... much love -lia-

No comments:

Post a Comment