Sunday, February 20, 2011

no title

saya agak bosan

saya suka bersms tapi dah tak da orang nak layan

sms-pal dah tak de.. tak tau nak msg sape.

sms kawan dorang balas sikit2 je.. nak ngada2 nak manja2 nak luah2kan prasaan sket dah tak de tempat.. tak de orang nak layan.....uhuhuhuhuhuuhuh

tekanan

mesti ramai akan nasihat.. dunia semua tu.. baik pg mengaji ke sembahyang ke.. baiklah saya akan pg solat.. hehhehehehe

sunyi macam ni lebih baik kita cari jalan baiki diri dekatkan diri kepadaNya kan.. dosa dah la bertimbun2..

Ya Allah... Janganlah kau pesongkan hati ku setelah  kau memberi petunjuk kepadaku..Kau tunjukkan lah aku jalan yang benar mana yang terbaik untukku .. kau permudahkanlah segala urusanku dan kau berilah aku kebahagian dan kejayaan di dunia dan di akhirat..Amiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnn

No comments:

Post a Comment