Sunday, July 17, 2011

mari tengok siapa yang belum =b

aku perasan sekarang kawan-kawan yang kawin semua cepat dapat anak....

kat facebook aku kelompok kawan2 adalah terdiri daripada 1) kawan serting dari form 1 sampai form 5 2) kawan uitm 3) kawan raingers 4) kawan kepada kawan 5) family.. hahhaha

aku terpikir sesuatu.......

aku nak collect data.. apa yang aku cadang ialah

1) maintain satu master list nama kawan2 terutamanya serting dan uitm
2) buat beberapa column iaitu a) dah kahwin b) dah tunang c) dah ana anak seorang d) dah ada anak lebih dari satu
3) pastu tick mana2 column2 yang berkenaan


so boleh lah aku pantau siapa yang paling lambat.. hahahaha cool tak idea? hahahahhahahhaha mari gelak beramai-ramai.... canggih kan? should i do that?



ok bye. blah sebelum kena lempang,

No comments:

Post a Comment