Sunday, July 17, 2011

kesayanganku jericho

yang ni motif utama sebenarnya mengarang malam ni....

pagi tadi tengah berkobar-kobar nak pergi kelas.. jericho tak boleh start.. langsung tak hidup.. berdasarkan pengalaman yang dulu aku tahu ianya ialah bateri punya pasal.. hahaha

hmmm tak reti la nak describe cam mana.. lepas tanya sana tanya sini... akhirnya dengan bantuan fana, housemate dan acap, jericho berjaya di jumperkan. lalu terus ke kedai membeli bateri baru untuk beliau..

terima kasih semua yang terlibat secara langsung mahupun tidak langsung. saya sangat2 menghargainya...

dah lama ramai macam merperkotak-katik kan jericho. ade ke suruh jual. u don't even know how much i love jericho how dare u to say that. its not funny <emo> hahahhaha

kalau korang tau betapa bermaknanya jericho dalam hidup aku tak kan tergamak nak cakap macam tu kot. buruk macam mana pun dia. langgar apa pun calar kat bahagian mana pun dia... aku tetap sayang kot.

dulu masa ada peraduan dekat shell dan petronas yang hadiah dia kereta tu.. selalu juga berangan-angan nak menang setiap kali isi borang.. dan setiap kali berangan tu yang terlintas di hati ialah. kalau dapat hadiah kereta tu nak bagi aboh yang hadiah tu. bukannya nak pakai hadiah tu pastu jericho bagi aboh. oh tidak sama sekali. pastu kalau abah jual kereta dia, pau duit tu untuk cantikkan jericho, sampai macam tu sekali.

buat masa sekarang... sayang aku dekat dia sebanyak itu. tak tahu lah di masa depan bila si "masa depan" menghadiahkan kereta ke apa ke aku akan bertukar fikiran...ataupun bila tiba masa aku rasa aku terlebih duit nak tukar kereta. masa tu mungkin ya jericho akan ditinggalkan......

tadi tulis kat status "aku lagi marah orang kutuk jericho daripada noh hujan" yes i mean it... yelah noh tu tak buat apa pun kat aku tapi jericho.. banyak kot jasa dia...


ok habis keluh kesah bersama kak esah.. aku orang miskin. aku menghargai setiap apa yang aku ada... <aku rasa kalau jericho tahu baca mesti dia menangis sebab aku type sambil menagis kot> hahhahahahah ok bye. maaf emosi sebentar.

No comments:

Post a Comment