Monday, July 4, 2011

being there done that

hari ni adik saya, edi amir.... pergi register kat politeknik kat shah alam. saya MC sebab abah suruh ikut....

pegilah pagi tadi kat sana. sampai pukul 12 lebih gak kot tadi.pastu balik. abah memang jenis tak tunggu lama-lama punya. dari zaman dulu lagi. dah setel semua dia tinggal je... hahhaa

kul 2 lebih saya tengah makan dia text saya. tengah sebak2 bosan2 dok sorang2. kesian dia. ni first time dia tinggalkan rumah. sebab dia sekolah kat rumah je. dia kata dia kekok. sebak. tapi nangis dalam hati je. rasa nak gelak pun ada. tapi rasa sebak pun ada.

sedikit pasal amir... dia anak ke lima. maknanya adik saya yang ketiga. dia hebat tau. masa sekolah dia KETUA PENGAWAS beb...... perghhhhhhhhhhhhh........ muka dia memang serius. tapi kalau dah start mengarut..memang lawak gila.... kat temerloh jaya tu semua orang kenal kot.ketua pengawas la katakan. hahahha

ok balik pasal tadi...... saya harap dia ok je kan sana. tadi saya cakap kat ma. teruk la amir. alang dulu at least dah training kat PLKN. amir ni memang betul2 first time ni. ni pukul 4 dah ada aktiviti. dah busy harap dia tak sedih2 dah.. ohohohoho

tadi gak buat saya terkenang masa mula-mula pergi asrama masa tingkatan satu. hmmmmmm kecik lagi time tu.. tak tahu apa. pastu masuk U, tak de pun fon. tak boleh nak text sapa2. pastu tak tahu nak share cerita ngan sapa... anak kedua la katakan. hmmmmmm sebak tetiba...

ok lah. sebelum meleret lagi baik stop. tadi amir cakap memang la besar... tapi tak pernah dee. saya cakap. kalau tak de first time macam mana nak ada second time third time semua. harap dia ok. Good Luck amir!!!

lia kata: tadi aboh pesan kat amir "kalau pape tak dok duit ke call la kakak yg dekat ni" <pengsan dengar...hahaha> pastu lagi ayat "tahun depan nia pulok..tahun depan lagi aida pulok..kalau ke KL jugok aboh tak risau doh,.. lia ada" <cam mano den nak kawin ni ha.. hahhahahaa just kidding....... >


No comments:

Post a Comment