Tuesday, February 28, 2012

harimau muda



memperkenalkan si handsome Syahrul Azwary dan Nazmi Faiz Mansor... hahahhahahhaha handsome kan azwary ni? dammmmmmmmnnnnnn aku rasa macam menyesal kenal Harimau Muda ni lambat...

semuanya salah adik bongsu aku yang gila bola. dia yang ajar aku tengok bola balik. tapi kamu cuma sokong Harimau je la... ni start masa study leave December hari tu la... masa tu tengah Sea Game... kan Harimau Muda main tuk Malaysia.. first game aku tengok final sea game.... Ma pun bukan main lagi dok puji adik Nami ni. dia kata dari jauh mesti dah boleh kenal Nami sebab orangnya kecik tapi rambutnya besar... hahahahaha tapi dia memag hebat wei!! serius...

ok ni 

ni antara player time tu.. kita ada wan zack, awa, fandi otman, apex, muslim, irfan fazail, fakhri, fadli shas (handsome wo!) hahahhaha seantero asia tenggara pun tahu malaysia menang kan penalti kapten kita... baddrol bakhtiar.. meh tengok sikit video dia


lepas balik dari jakarta depa ni acap kali keluar tv.. kat rtm la era la tv3 la hot fm la.. time tu aku lagi kenal adik2 handsome ni.. pastu sempat tengok lawan bahrain.. 

sejak daripada tu aku boleh digelarkan sebagai penyokong Harimau! yeaaaaaaaahhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!! SELAMANYA HARIMAU MALAYA 

No comments:

Post a Comment