Tuesday, February 28, 2012

3 out of 4

jiyeahhhhhhhhhhh!!!!!!!! awal bula 2 hari tu result ACCA keluar untuk exam Dec11 hari tu....

aku amik P2 dan aku lulus! rasa macam nak lompat2 sebab

markah aku

kurang 1 je nak dapat 70.... gila tak sangka wei!!!

BDO mana yang bodoh sangat pergi bar aku masa Dec 10 exam tu? aku dendam sampai mati! hahahhahaa mana taknya ingat lagi macam mana menangisnya aku time tu! hahahhaha tapi mungkin kalau aku amik masa tu aku fail.. aku berfikir positif sedemikian untuk mengubat hati...

dengan kejayaan yang ini... aku ada 2 lagi paper untuk di completekan.. untuk June 12 ni aku amik P6 tax... wish me luck! asyik ponteng kelas je bahaya ni! 

oh sebagai self reward aku hadiahkan album baru yuna Terukir di Bintang kepada Mira.. hahhahahaah

No comments:

Post a Comment