Wednesday, August 3, 2011

Supeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrr makkkkkkkkkkkk

bukan bukan bukannnnnnnnn..... bukan super mak hari isnin Nasha Aziz tu...

ni yang semangat nak cerita ni sampai menaip di pejabat....

tadi hotfm buat chat pasal 2 dalam satu...

ada satu akak ni telefon...

dia kan... dah la kerja.. pastu belajar separuh masa... lepas tu dia jaga mak dia dan juga mak mertua dia. mak dia sakit tau. kena tukar-tukar pampers semua. pastu dia ada anak dua orang.... dia kata anak dia kecil lagi...

dia kata masa kerja ada pembantu rumah. tapi siang je. malam dia la yang kena jaga... dia tak bagitahu la dia kerja atau belajar apa... farah tanya penah tak dia rasa down ataupun patah semangat. dia kata ada la kadang-kadang. tapi dia ada suami yang sokong dia dan dia kata dari kecil dia memang mentally strong. abang usop kata Allah uji dia sebab dia kuat...

tapi korang faham tak apa yang cuba disampaikan ni???? tak rasa dia HEBAAAAAAAAATTTT ke???? ini bukan hebat ini SUPER HEBAT! LUAR BIASA!

sejujurnya saya sangat kagum dengan kakak ni... masa dengar tu macam meremang...

ini lah baru kita panggil SUPEEEEEEEEEEERRRRR MAAAAAAAAAAAKKKKKKKKk!!!!!!!!!

kakak, kat mana pun awak siapa pun awak... awak memang hebat.. semoga awak kekal tabah. saya admire dekat kakak...

ya saya pun kerja dan belajar. saya tahu betapa sukarnya keadaan itu.. doakan saya juga kuat. sabtu ni nak test. buku memang tak pernah buka selain masa dalam kelas. good luck lia.. balik temerloh untuk mendapatkan sedikit cakura dari rumah soon...

lia kata: saya dan diana ada tagline baru "tak de masalah yang tak dapat diselesaikan" heehehhehehe

No comments:

Post a Comment