Wednesday, August 10, 2011

kad raya

assalamualaikum..........


yeah saya sedang bosan... saya nak cerita pasal kad raya yang sudah macam dilupakan oleh semua orang.. hahhaha


dulu kan masa sekolah kan... saya orang paling banyak akan dapat kad raya dekat rumah tu. posmen datang je dah tahu itu kad raya lia yang punya. hahaha sebab kawan-kawan kan semua duduk jauh-jauh jadi semua orang excited hantar kad raya. sekarang tidak lagi.. nak dapat satu pun payah...


saya simpan lagi semua kad raya dari tahun 2000 kot. nanti balik rumah nak tengok la lupa dah kat mana.....


hmmmmmmm malu nak cakap tapi nak cakap juga... dulu tak ingat tahun bila ada dapat kad raya dari sifrun.... gembira betul waktu tu. kad raya cantik pulak tu.. gambar blues selamanya tu... happy kot dia reply kad raya i.. auwwwwwwwwwwww... terlebih sudah. dah kahwin dah sifrun saya...


kad yang kedua yang menggembirakan mesti lah dari alien punya.


tapi yang dari orang lain semua pun sangat-sangat menggembirakan. betul tak tipu ni. nampak tak tengah muka gembira ni!!!!!!!


tahun ni satu pun tak dapat. rasa nak pergi beli dan bagi kat orang la.. rindu zaman hantar kad raya dulu.. yeahhhhhhhhh tak tahu rajin dan ada masa tak nak nak pergi beli kad raya. wehooooooooooooo............




lia kata: nanti kalau jumpa kad2 tu nanti saya snap dan upload. yeahhhhhhhh

No comments:

Post a Comment