Sunday, April 10, 2011

r a m b u t a n

bosan-bosan ni terbayang rambutan pulak... arghhhhhhhhh lamanya tak makan rambutan. saya sangat-sangat suka rambutan. kalau setakat sekilo tu makan sorang pun boleh habis.. hehhehe

nak cerita kisah rambutan boleh tak? tak boleh? pasai apa plak.. suka hati aku la nak cerita ape pun.. heheheh

dulu kan masa duduk kat Peringat, kelantan kan..... masa tu kecik lagi... sampai darjah 3 je duduk situ. kat sana kan kawasan dia luas sangat-sangat. pastu kan ada banyak sangat-sangat pokok rambutan. betul wak kite tak tipu.. hmmm time tu kite suka la kite ikut abang kite dengan jiran kite pegi makan rambutan atas pokok... betul wakkkk... nape awak tak percaya kite pandai panjat pokok ke? betul la wakkk.. tak tipu punyaaaaa... best tau makan atas pokok. petik amek gigit makan.. fuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhh memang terbaik la... makan sampai kenyang baru turun... memang best time tu. kalau la dapat kembali ke masa tu.... hhuhuuuuuu

arghhhhh makin mengidam rambutan!!!!!!!!!!!!!! tolonggggggggggggg tolongggggggggggggggggggggggggggggg

saya sangat berharap kampung bakal suami saya ada kebun buah-buahan.. ahahhaahahahhahaa tolong doakan pleaseeeeeeee........ ahhahaha

ma saya gelak tergolek-golek bila saya cakap macam ni.. ahhaha adik saya pula cakap "tak pernah aku dengar kriteria calon suami kena ada kebun buah"

ok itu saja. bye.


No comments:

Post a Comment