Sunday, March 27, 2011

lia @ wedddings

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia <Pengacara sekarang kan suka sebut camtu> hahhahaha...
Baru-baru ada seorang kawan cakap "Lia ni selalu je amek berkat aka pergi majlis kahwin" Memang pun!!!!!!! hahahhaha sejak tahun lepas kot.. kawan2 sekolah iaitu MRSM Serting dan kawan2 UITM dihatiku bergilir2 kahwin kot... tahun ni pun banyak lg bakal menyusul...
kalau dapat invitation dan agak close even tak close sangat, mesti rasa nak pergi.. sebab depa kahwin kan sekali je! mesti lah kene pg tengok.... kan? kan? kan?

dulu wedding kat rumah punya kalau pegi pun sebab ma ajak..pegi sat je... makan je balik la.. skang lain. pengantin tu kita kenal mestilah nak amek gambar.. lepak2 ngan kawan2 semua kan? betul tak? seronok la pegi wedding ni.. hah? hang tanya kenapa? gila ka apa hang tak tau kenapa... sebab dia bestttttttttttttttttttt .. hahhaha payah kot nak story... mood kat wedding ni lain tau.. macam ada aura tak tau nak cakap camna.. haaaaaaaa macammmmmm.. hmmmmmm macam-macam la... hahhahhaha
paling latest ni ha.. rakan sekolah saya... syafiq bakri.. meh layan gambar ni.... 
Pengantin Syafiq dan Jannah dan semua sertingian yang dtang.. tak ramai.. tapi best jumpa kawan2 lama.. sebab tu la p wedding best. dia macam mini reUnion

 


Seronok kot... jarang kot jumpa depa ni... rare gila.. macam ikrami n shahrul ni sangat-sangat rare la.. hahhaha

Ada sapa2 berkenan tak? Untuk makluman ... semua dah berpunya.. except aku dan ikrami KOT.. tak sure betul tak beliau single.. hahahha suka gambar ni..

 Next pasangan ni pulak... macam tak lama dah je... Long kawin jemput tau....
Kemudian pasangan ni plak.. ni madu aku. dan gambar ni aku yang snap. tak tau kenapa aku rasa gambar ni cun gila! hehehhehe kan? kan? baik angkut <angguk sebenarnya> kalau tak aku majok... ahhahahah


 Bukan saja dapat small reunion, anda juga boleh cuci mata di majlis kahwin rakan2 anda. seronok bukan? kkhahkhaahk gambar ni bukan aku yang snap. ok tipu.. aku yang snap... hahhahahahhhahaha sat sat sat.. aku bukan playgirl la wei...

Ok tu wedding syafiq je.. ni ade few gambar yg berjaya di rembat kat wedding lain.. layaaaannnn~~~~~
 Ni wedding Masheera.. my classmate.. selain azaty dan yupa, yang lain ialah warga 5 Al-Biruni...  semangat tau pg sampai melaka...
 Ni wedding pertama batch UITM.. kehadiran warga batch hampir 100% time ni kalau tak salah. dan syikin dah hampir melahirkan baby pun.....


 Ni wedding dayana isa.. dayana juga sudah menjadi seorang ibu.. tahniah dayana... ok tu je laparon hari ni.. nama saya Lia dan semoga jumpa lagi <tiru ayat Qi> sapa2 nak kahwin silalah jemput saya.. =) love love love <alamak cam brother love xfm la plak..geli je.> ok bye!


No comments:

Post a Comment