Sunday, March 27, 2011

Arah

Hello there.... <tiru Anwar Hadi plak>

Ni bukan arah timur selatan barat atau utara.. ini cerita pasal anok sedare saya.. kami panggil arah.. nama penuh Erina Zaharah..

minggu lepas balik rumah.. dia makin comel!!!! serius tak tipu!!!! tak sempat nak snap foto la hari tu..dah pandai meniarap dah... tapi die tau pusing je ta tahu nak gerak ke depan.. dan angoh die yang tak sabar ni nak ajar dia jalan plak.. dia langkah tau 1 2 langkah. of course la i pegang dia.. she so adaroble.. boleh cair tengok.. mata bulat.. bulu kening lentikkk... aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh rindunyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ada 1 kejadian. masa nak balik KL tu. malam tu pg isi minyak sebab pagi2 esoknya nak gerak. ajak aida nia and adik ikut. bawa arah sekali.. kat stesen minyak tu ada 1 akak keje kat situ tegur

akak: tu mak sedara dia ke semua tu? <dia maksudkan adik2 aku dalam kereta yang sedang layan ara>
aku: Ha'ah <dan dengan pantasnya aku sambung> anak sedara say jugak.. anak abang tu.. <saya tak kahwin lagi akak oiii napa akak tanya macam tu>
akak: yang first ke?
aku: a'ah
akak: patut la..

aku pun balik... tak de pic nak tunjuk betapa comelnya arah.. maybe next time

ok bye.

No comments:

Post a Comment