Tuesday, December 28, 2010

kiSAh hARi sELAsa.......

Wuhuuuuuuuu.... nampak tak muka gembira saya??? hahhaha sekarang pukul 3.41pm tapi dah ada kat rumah... <angkat2 kening muka berlagak> aku tak curi tulang ok.. tapi hari ni ada stock take.. tadi habis pukul 12 lebih je... ok ada sape tak tahu ke stock take tu apa?? malas la nak cite cari sendiri la eh <ayat berlagak> kuangkuangkuang

ok 1st cite pasal stock take ni dulu.. tak jauh pun dekat menara tun razak je..naik star je pegi.company ni provide security equipments la lebih kurang so stock dia tak la banyak sangat.. yang paling mencabar pun nak kira access card je.. alaaa yang kat pejabat korang yang korang tag pastu baru boleh buka pintu tu... mahal juga kad tu eh. patut la kalau hilang boleh charge RM50.. so janganlah hilangkan ya (tak mahal sangat pun ikut jenis la).. nak kira dia kene ade seni sikit sebab dia memang dah susun ikut turutan..tak boleh campur nanti dah lain jadi dia.. fun jugak la.. client pun best.. yang bestnya ade mamat purchasing tolong kira. beliau HANDSOME!!! hahahhahahahhahaha ok abis cite stock take nanti melarat pulak cite mamat tu... taun lepas stock take hotel best nanti kalau rajin aku cite lain entry eh...

lepas lunch dengan kawan aku, aku pun balik la.. memandangkan naik star, so jericho aku park la sebelah maybank macam biasa. memandangkan hari ni balik awal maka ada banyak la kereta kat parking tu. dan ada yang parking tengah2 secara melintang <boleh imagine tak?> nak dijadikan cerita, tadi jericho park kepala dulu... oleh yang demikian aku pun berhempas pulas la nak kuarkan jericho. dekat 15 minit ok. payah gila. walaupun aku dah berusaha sedaya upaya mengelakkan kereta belakang dan belah kanan.. tapi terkena juga.. pemelik kereta berkenaan, saya betul-betul minta maaf.. sorry... dan pastilah jericho pun cedera.. sorry sayanggg.. lia tak sengaja <sweet tak kami> =b

disebabkan rasa bersalah yang amat kepada jericho, aku pun mandikan dia hari ni.. basuh SENDIRI ok. tak percaya? tanya pak guard depan tu kalau tak caya.. huh ok yang sebenarnya ini rekod peribadi.. 1ST TIME ever!!!! aku tak pernah basuh jericho sendiri.. selalunya kedai ataupun adik atau abang yang basuh.. waaaahhhh bukan senang basuh kereta rupanya.. walaupun mungkin tak 100% bersih tapi bersih sikit dari sebelum ni ok.. ahhahahah azam tahun baru 2011 yang ke 4 adalah memandikan jericho sendiri sekerap mungkin ... hehheheheh azam ke 1 2 3 apa? rahsia lo =b


No comments:

Post a Comment