Friday, December 31, 2010


 1 2 3 gooooooo!!!!! Lagu ni sangat sinonim dengan cik lia.. tapi sebelum tu saja letak yang Hujan main live supaya korang minat hujan =b lallalalalalalalalla

"Waktu duka dulu kita lalui bersama... bahgia bagaikan malam ditemani bintang terang.. hancur hati bila kau undurkan diri.. meninggalkan aku.. meninggalkan ku sendiri!!"

itu lirik yang paling saya suka.. apa kisah lagu ni ahak-agaknya ek:

1) merupakan ringtone handphone saya selma bertahun-tahun (tak ingat bape tahun)
2) kawan saya Aimi Zabidi yang tak minat lagu melayu pun boleh hafal lagu ni sebab dengar ringtone saya..
3) telefon bunyi dalam kelas tiba-tiba bunyi 1 2 3 go!!! <malu>
4) masa putus cinta boleh dengar beratus kali kot lagu ni sebab lirik kat atas tu
5) tak tahu kenap atajuk dia aku scandal..tak tanya Noh lagi
10) tak tahu nak merepek ape dah.. bosan kan blog ni? sebenarnya nak test letak video je tadi dah test gambar.maklumlah budaj baru belajar. nak tulis lain tapi tiada mood. ok bye.

No comments:

Post a Comment