Wednesday, March 21, 2012

SPM 2011

Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhh result ess p emmm keluar hari ni! hehehhe "ini dah tak perlu *campak beg sekolah* ini pun dah tak perlu *campak botol air gaya johan*" hahahhahahaha

adik aku dapat result aku yang excited.. Nia ok. dapat 4A5B... Congrats dear... Love u...

di sini aku cuma mahu simpan kata2 kesukaan dekat sini supaya di lain masa aku boleh tengok balik... pertama kali baca pagi tadi rasa macam.. fuuuuuuuhhhhh payah nak describe... dia sangat bagus... dari pertama kali tengok muka dia sebelum kahwin pun dah rasa macam ada aura Xfactor tu.... She deserve Ally Ally deserve her... ini copy ayat2 dari Farah Lee. Here it goes


Not wishing you good luck nor all the best, just wanted to say 'redha dengan apa jua result yang kamu bakal dapat nanti'. Allah has given you enough time to make the luck good and get all the best. 

Result bagus bukan tanda kamu sudah berjaya menawan dunia, ia boleh jadi perangkap kepada kegagalan jika kamu terlalu teruja dan sombong.

Result kurang bagus bukan tanda kamu telah terbenam ke bumi, jika racun pun boleh jadi penawar, tidak mustahil kamu boleh bangkit terbang.

No matter what your result is, jangan putus untuk terus berusaha, berusaha, berusaha sampai ajal. Juga jangan putus doakan supaya Allah sentiasa memberikan yang terbaik untuk kamu.

Congratulations adik-adik. Doa saya sentiasa bersama ♥ 

No comments:

Post a Comment