Friday, September 9, 2011

saya seorang komposer

terima kasih kerana terus menyokong perjanan karier seni saya selama ini. sesungguhnya saya amat menghargai sokongan kalian..... ini adalah lagu terbaru ciptaan saya.. cinta di rumah cikgu tuisyen... tapi sebelum ni adalah baik kalau awak semua dengar lagu pesaing saya ni .. baru korang tahu macam mana nak nyanyi lagu saya.. ok tak? ok tak? dengar tau... sila tinggalkan komen di fan page atau twitter saya lepas dengar ok. sayang korang semua.... =b



cinta di rumah cikgu tuisyen

kita berkenalan hanya di rumah cikgu tuisyen
kau dihantar abahmu ku pula naik motor
oh oh wuho huwoooo tapiku selalu lambat

dan pabila cikgu tanya mana homeworkku
ku gelisah berdebar hati rasa tak menentu
ku malu kau tahu ku tak siap

bagaimanaa.... hendak mengorat.....
ku rasa kuuu tak.. sepandai engkau...
perlukah aku tingkatkan gredku...
ku tanya engkau.. dan ini nasihatmu...

Chorus:
banyak soalan yang bapak susah gila
soalan sejengkal jawapan berjela-jela
engkau kata jawapan salah tak mengapa
janji harus tunjuk kan jalan kerja

dan pabila soalan objektif pula
4 pilihan salah satu jawapannya
kalau tak tahu jangan pula risau
sila pejam mata dan hentam apa saja...



No comments:

Post a Comment